Vanliga frågor

Adress och leverans

  • Jag fick inte min tidning idag, vad kan det bero på?

    Det kan bero på fel i distributionen, att vi har en felaktig adress till dig eller att du betalat några dagar för sent. Anmäl saknad tidning så skickar vi dig en ny tidning inom några dagar.

    Detta gör du enklast om du loggar in på Mina sidor genom att klicka här
    Om detta problem återkommer får du gärna kontakta kundservice. 

     

  • Hur lång tid tar det innan min premie kommer?

    Vi skickar din premie när din betalning blivit registrerad. Har premien inte levererats inom fyra veckor ber vi dig kontakta kundservice så undersöker vi vad som hänt. 

  • Jag har skickat in en kupong. Hur lång tid tar det innan min första tidning kommer?

    För tidningar som ges ut varje månad eller oftare tar det ca tre veckor tills du får din första tidning. För tidningar som utkommer mer sällan kan det dröja längre tid.
    Om du har ett kundnummer hos oss sedan tidigare och vill veta när nästa nummer kommer i brevlådan kan du logga in på Mina sidor och titta under ”Mina Prenumerationer”.

     

  • Jag ska flytta. Hur ändrar jag min adress?

    Det gör du enklast genom att logga in här. Under fliken "Permanent adress" kan du fylla i din nya adress. Vi behöver få din nya adress minst 14 dagar innan du vill att den ska börja gälla. Det går även bra att kontakta kundservice.

     

  • Hur lång tid innan jag flyttar behöver jag göra en adressändring?

    Vi behöver ha din adressändring minst 14 dagar innan den börjar gälla. Adressändring gör du enklast om du loggar in på Mina sidor och under fliken "Mina adress- och kontaktuppgifter" Du kan också kontakta kundservice.

     

  • Vad är det för skillnad på permanent och tillfällig adress?

    Den permanenta adressen är din fasta bostadsadress. Tillfällig adress är dit du flyttar under en kortare period, exempelvis till sommarstugan. Vill du ändra adress, logga in på Mina sidor. Vi behöver ha din adressändring minst 14 dagar innan den börjar gälla.

  • Hur gör jag en tillfällig adressändring?

    Det gör du enklast om du loggar in här. Vi behöver få din tillfälliga adress minst 14 dagar innan du vill att den ska börja gälla. Ange från vilket datum ändringen ska gälla och när tidningen ska skickas till den ursprungliga adressen igen. Observera att denna adressändring kommer att gälla för alla dina prenumerationer.

  • Jag ska resa utomlands. Kan jag få tidningen skickad till min utländska adress?

    Ja, det går bra, men det tillkommer en portokostnad. Denna kostnad varierar beroende på vilket land du vill att tidningen ska skickas till. Kontakta kundservice för mer information. Meddela din tillfälliga adressändring tre veckor innan för att vara säker på att tidningen kommer fram på önskat datum.

  • Kan jag pausa min prenumeration?

    Ja, det går bra. Du kan både välja att pausa en bestämd tid eller att pausa tillsvidare. Efter pausen startas prenumerationen upp igen och kvarvarande antal tidningar skickas till dig. Meddela att du vill pausa prenumerationen minst 14 dagar innan. Kontakta kundservice så hjälper vi dig.

  • Jag har gjort en adressändring men min tidning kommer ändå inte till min nya adress. Vad ska jag göra?

    Kontrollera att adressen stämmer genom att logga in på Mina sidor och titta under Mina Prenumerationer. Tänk på att det tar ca två veckor innan din nya adress börjar gälla från att du har ändrat den. Kontrollera även att din adressändring finns under fliken Mina Händelser. Stämmer adressen men tidningen har uteblivit? Logga in på Mina sidor och reklamera tidningen här. Du kan även kontakta kundservice.

  • Min premie/gåva var trasig när jag fick den, vad gör jag?

    Vi beklagar detta! Vänligen kontakta kundservice så hjälper vi dig.

Faktura och betalning

  • Vad händer om jag betalar för sent?

    Din prenumeration stoppas automatiskt efter några dagar och du får inga fler tidningar. Vi sänder i samband med detta också ut en påminnelse. Så fort betalningen är registrerad hos oss aktiveras din prenumeration på nytt och du får alltid så många tidningar du betalat för. Har du inte fått några nummer på grund av ett uppehåll i prenumerationen, betalar du alltså inte för dessa nummer.

  • Jag har inte fått min faktura. Hur ska jag betala?

    Om du har beställt genom prenumerera.se så skickas din faktura till dig i ett mail. Om du inte har mottagit detta inom tre dagar efter beställning så ber vi dig kontakta vår samarbetspartner Klarna på telefonnummer 08 120 120 10.

    Om du har beställt genom att skicka in en kupong eller kontaktat oss på kundservice så skickas fakturan till dig per post inom två veckor efter beställningstillfället. Om det dröjt längre än så vänligen kontakta kundservice så hjälper vi dig.

  • Varför har jag fått en betalningspåminnelse, jag har ju betalat?

    Om du fått en påminnelse från Klarna så ber vi dig kontakta dem på telefonnummer 08 120 120 10 eller deras hemsida klarna.se

    Om du fått en påminnelse från Aller media så läs nedan:

    Att du fått en påminnelse kan bero på att du har en obetald faktura som passerat förfallodatum. I så fall stoppas utskicket av tidningarna och vi ber dig betala snarast för att starta prenumerationen igen. 

    Om du betalt inom de senaste dagarna kan du bortse från påminnelsen.

    Är du osäker på varför du fått påminnelsen ber vi dig kontakta kundservice så hjälper vi dig.

  • Jag saknar mitt OCR-nummer. Hur ska jag få reda på det?

    OCR numret finns angivet till höger på din faktura under rubriken "din viktiga information". Det finns också längst ner på respektive inbetalningskort.

    Om informationen inte är tydlig på din faktura eller om du förlagt den så ber vi dig kontakta kundservice så hjälper vi dig.

  • Vilket bankgiro- och plusgironummer har Aller media?

    Bankgiro: 5555-1006 
    Plusgiro: 845100-7 

    Om du betalar till oss med ett eget inbetalningskort så glöm inte att ange ditt OCR nummer. 

  • Kan jag betala via autogiro?

    Ja, det går bra. För att vi ska kunna starta automatisk överföring från ditt bankkonto ber vi dig fylla i autogiromedgivandet. Klicka här för att skriva ut blanketten, fyll i, underteckna och returnera den till Aller medias kundservice.

  • Vilken period avser min faktura?

    På fakturan så står det hur många nummer av tidningen som prenumerationen avser. Perioden är angiven på följande sätt: 05 18-30 18

    I detta exempel börjar prenumerationen med nummer 5/2018 och avslutas med nummer 30/2018.

     

     

Prenumeration

  • Var hittar jag mitt kundnummer?

    Du hittar ditt kundnummer på baksidan av tidningen eller på fakturan. Kundnumret anges ibland med fyra stycken nollor, och du kan ange ditt kundnummer med eller utan dessa nollor.

  • Vad gäller för en tidsbestämd prenumeration?

    Detta är en prenumeration som gäller ett visst antal nummer av en tidning och därefter avslutas automatiskt. Prenumerationen betalas med en faktura som skickas till fakturamottagaren, eller vid beställningstillfället med kort.
    För mer detaljerad information, läs mer under köpinformation.

  • Vad gäller för tillsvidareprenumeration?

    Tillsvidareprenumeration betyder att du har en löpande prenumeration och att du med din tidning, antingen med varje eller vartannat nummer, får ett inbetalningskort medskickat till dig. Utebliven betalning räknas inte som uppsägning av din prenumeration..
    För mer detaljerad information, läs mer under köpinformation.

  • Är min prenumeration en tillsvidare- eller tidsbestämd prenumeration?

    Du ser din prenumerationstyp på din faktura eller om du loggar in på Mina sidor och tittar under "Mina prenumerationer".

  • Hur loggar jag in på mina sidor?

    Logga in här. Ange kundnummer som användarnamn och postnummer som lösenord.

  • Jag har fått en gåvoprenumeration, hur loggar jag in på "Mina sidor"?

    Det gör du genom att ange ditt egna kundnummer som står på baksidan av tidningen. Använd ditt postnummer som lösenord. Saknar du ditt kundnummer på tidningen, så kan du kontakta kundservice.

  • Jag har gett bort en prenumeration till en vän som redan prenumererar på samma tidning. Får min vän dubbla tidningar nu?

    Nej, prenumerationen som du gav bort startar automatiskt efter att den pågående prenumerationen avslutats. Skulle din vän ändå få dubbla tidningar så kontakta kundservice

  • Jag har beställt en prenumeration till en vän men missat att skriva ut gåvokortet. Hur gör jag?

    Du kan ladda ner och skriva ut gåvokortet med aktuellt omslag här: prenumerera.se/kundservice/gavokort

  • Hur säger jag upp min prenumeration?

    Har du en tidsbestämd prenumeration behöver du inte göra någonting, utan prenumerationen avslutas automatiskt efter att du fått ditt sista betalda nummer i brevlådan. Med jämna mellanrum kommer vi att skicka ut erbjudanden om att förnya din prenumeration till dig. 

    Har du en tillsvidareprenumeration säger du upp denna genom att kontakta kundservice
    Är du osäker på vilken typ av prenumeration du har så finns denna information på din faktura.

  • Vad händer om jag betalar för sent?

    Din prenumeration stoppas automatiskt efter några dagar och du får inga fler tidningar. Vi sänder i samband med detta också ut en påminnelse. Så fort betalningen är registrerad hos oss aktiveras din prenumeration på nytt och du får alltid så många tidningar du betalat för. 

    Har du inte fått några nummer på grund av ett uppehåll i prenumerationen så betalar du alltså inte för dessa nummer.

  • Min tidning kom inte idag. Vad beror det på?

    Det kan bero på fel i distributionen, att vi har en felaktig adress till dig eller att du betalat några dagar för sent. Meddela oss att tidningen uteblivit så skickar vi inom några dagar en ny tidning till dig. Detta gör du enklast om du loggar in på Mina sidor och väljer fliken "Reklamation", eller klicka här.
    Om problemet återkommer får du gärna kontakta kundservice.

  • Hur lång tid tar det innan min premie kommer?

    Vi skickar din premie när din betalning blivit registrerad. Har premien inte levererats inom fyra veckor ber vi dig kontakta kundservice så undersöker vi vad som hänt. 

     

     

  • Hur lång tid tar det innan min gåva kommer?

    Gåvan medföljer tidningen i butik och då är numret oftast prishöjt. Som prenumerant kan du beställa gåvan utan kostnad genom att logga in på Mina sidor – Mina prenumerationer eller kontakta kundservice. I tidningsannonsen anges med vilket nummer som gåvan skickas ut tillsammans med. 

  • Kan jag få min pågående prenumeration tillfälligt skickad till utlandet?

    Ja, det går bra men det tillkommer en portokostnad som varierar beroende på vilket land du vill att tidningen ska skickas till. Kontakta kundservice för mer information. Meddela oss din tillfälliga adressändring tre veckor innan för att vara säker på att tidningen kommer fram på önskat datum.

Digitala utgåvor

  • Behöver jag köpa till den digitala versionen om jag redan är prenumerant på tidningen?

    Har du en aktiv tidningsprenumeration så ingår den digitala utgåvan, utan extra kostnad. Den avslutas automatiskt när din tidningsprenumeration upphör.

  • Hur loggar jag in för att läsa min digitala tidning?

    Du som är tidningsprenumerant kan logga in med ditt kundnummer (Aller Medias kundnummer) och postnummer (postnummer om du inte valt något annat som lösenord hos Aller Media) genom att trycka på "Mina sidor" uppe till höger. Är du inte tidningsprenumerant sedan tidigare kan du välja att starta en digital prenumeration genom att trycka på "Prenumerera" brevid den akutella veckans tidningsnummer.OBS! Gäller endast för Apple-användare. Du kan även köpa enstaka utgåvor genom att trycka på "Köp utgåva" vid den önskade utgåvan eller genom att trycka på själva utgåvan.

  • Var hittar jag mitt kundnummer?

    Du hittar ditt kundnummer på baksidan av tidningen eller på fakturan. Kundnumret anges ibland med fyra stycken nollor, du kan ange ditt kundnummer med eller utan dessa nollor.

  • Hur betalar jag?

    Du betalar din digitala prenumeration via ditt itunes-konto och du blir prenumerant hos iTunes. Alla prenumerationer förlängs automatiskt ett dygn innan den innevarande prenumerationsperioden är slut. Köpet/förlängningen görs i iTunes och belastar det kontokort som du har registrerat till ditt iTunes-konto. Du som är prenumerant på tidningen har tillgång till den digitala utgåvan under samma tidsperiod, utan extra kostnad. Den avslutas automatiskt när din tidningsprenumeration upphör.

  • Går det att lösa korsorden i de digitala utgåvorna?

    Nej, tyvärr går det inte att lösa korsord i våra digitala utgåvor.

  • Hur avslutar jag min digitala prenumeration?

    Du som är prenumerant på tidningen har tillgång till den digitala utgåvan under samma tidsperiod, utan extra kostnad. Den avslutas automatiskt när din tidningsprenumeration upphör. Du som tecknar en prenumeration på en digital utgåva i iTunes kan avsluta denna genom uppsägning under ”Användarinställningar”. Detaljerad information om avslut och stegvis guide hittar du här. En redan betald AppStore-prenumeration kan dock inte avslutas i förtid.

     

     

  • Behöver jag ett iTunes-konto/Google-konto?

    Ja.

  • Var kan jag läsa min digitala prenumeration?

    Du kan läsa i en smartphone eller surfplatta. Appen kan laddas ner till maximalt fem (5) enheter.

  • Kan jag läsa den digitala tidningen offline?

    Ja det kan du. Du behöver ladda ner tidningen i appen först, för att kunna läsa den offline.

  • Vilka digitala utgåvor kan jag läsa?

    Du som är prenumerant på tidningen har tillgång till de digitala utgåvor som motsvarar din pågående prenumerationsperiod. Du som prenumererar via iTunes/Google Play har tillgång till samtliga tidigare digitala utgåvor så länge prenumerationen pågår.

  • Kan jag ge bort en digital prenumeration?

    Nej, eftersom prenumerationen är kopplad till ditt iTunes-konto/Google-konto. Du kan istället välja att ge bort en tidningsprenumeration och då ingår de digitala utgåvorna.

Våra Plus-tjänster

  • Vad får man som prenumerant på Svensk Dam Plus?

    Svensk Dam Plus är det mest exklusiva innehållet på svenskdam.se. Som prenumerant på  Svensk Dam Plus får du allt du vill veta om svenska och internationella kungligheter, societet och kändisar. Du får tillgång till ett stort antal exklusiva artiklar, fördjupande läsning, hemma hos-reportage, unika bilder, fakta, historia och mycket mer. Dessutom får du chefredaktör Johan T Lindwalls exklusiva nyhetsbrev till din e-post varje vecka. Som prenumerant ger vi dig även rabatt på våra fina produkter i Svensk Dams webbshop.

  • Vad kostar Svensk Dam Plus?

    Ordinarie pris för Svensk Dam Plus är 79 kr per månad, men just nu har vi en lanseringskampanj där du kan bli prenumerant för endast 59 kr per månad. Om du redan prenumererar på papperstidningen får du tillgång till Svensk Dam Plus gratis.

  • Kan man testa Svensk Dam Plus innan man bestämmer sig?

    Ja. När du blir prenumerant på Svensk Dam Plus får du första månaden gratis, och du kan säga upp din prenumeration när du vill, fram till 3 dagar före nästa dragning.

  • Varför kostar det nu när det var gratis förut?

    Svensk Damtidnings papperstidning har alltid kostat pengar, men eftersom webbplatsen svenskdam.se inte haft lika mycket innehåll tidigare har vi kunnat finansiera den med enbart reklam. Nu gör vi en större satsning på webben, med mer och bättre innehåll till er läsare. Därför har vi också valt att ta betalt för det bästa och mest exklusiva innehållet på sajten.

  • Hur skaffar jag Svensk Dam Plus?

    Du registrerar dig och betalar direkt på sajten. Klicka på Logga in och därefter på Skapa konto.

  • Hur betalar jag för Svensk Dam Plus?

    Du betalar via vår partner Klarna som kommer dra prenumerationsavgiften månadsvis direkt från ett av dig förutbestämt konto. Om du tidigare har betalat via Klarna på någon annan sajt så finns alla dina uppgifter förifyllda vilket gör det väldigt lätt att bli prenumerant. Notera att pengar dras på nästkommande bankdag vid förfallo under helger.

  • Jag vill inte ge ut mina kontouppgifter, kan man betala på annat sätt än via Klarna?

    Nej, inte i dagsläget.

  • Kan man swisha?

    Nej, inte i dagsläget.

  • Kan man betala med faktura?

    Eftersom prenumerationen på Svensk Dam Plus är på månadsbasis så erbjuder vi i dagsläget inte betalning via faktura för att göra betalningsprocessen så enkel och smidig som möjligt för dig som är kund.

  • Om jag inte vill uppge personnummer, hur betalar jag då?

    I dagsläget krävs det att man uppger sitt personnummer för att kunna teckna en prenumeration. Anledningen till det är att Klarna gör en check mot sitt kreditvärdighetsregister för att säkerställa att kunden har möjlighet att betala. Det enda sättet att inte ange personnummer är om du tecknar en papperstidningsprenumeration då du då får tillgång till Svensk Dam Plus på köpet. För att göra det besök Prenumerera.se och välj Svensk Damtidning.

  • Måste jag betala varje månad?

    Ja, modellen för Svensk Dam Plus fungerar så att du betalar ett litet belopp varje månad. Betalningen dras automatiskt och du kan säga upp din prenumeration när du vill, dock senast 3 dagar före förnyelsen.

  • Varför går inte mitt köp igenom?

    Om ditt köp inte går igenom är det antingen för att du inte har pengar på ditt angivna konto eller ett tillfälligt störningsproblem hos Klarna. Var vänlig för över pengar på kontot, försök igen lite senare eller kontakta Klarnas kundservice.

  • Hur ser jag om jag prenumererar på Svensk dam Plus?

    Logga in på svenskdam.se genom att klicka på ”Logga in” i menyn och gå sedan till ”Min profil” – där ser du om du har en aktiv prenumeration.

  • Hur ändrar jag min e-postadress?

    Gå till ”Min profil” för att uppdatera din e-postadress. Ange din önskade e-postadress och din nuvarande lösenord, klicka därefter på ”Spara”. Om du ändrar din e-postadress ändras också din inloggning, och du loggar framöver in med den nya e-postadress som du angivit.

    Obs! Notera att det är samma inloggning för hemsidorna pling.se samt prenumerera.se vilket betyder att byter du e-postaddress för en så ändras det för alla tre.

  • Är det någon uppsägningstid för Svensk Dam Plus?

    Nej, du kan säga upp ditt abonnemang när du vill, dock senast 3 dagar före förnyelse. Betalningen dras i förskott, så om du säger upp ditt abonnemang kommer du att ha fortsatt tillgång fram till och med en månad efter att den senaste betalningen dragits.

  • Hur avslutar jag min prenumeration på Svensk Dam Plus?

    Gå till ”Min profil” och klicka på ”Avsluta prenumeration” och följ stegen därefter.

  • Hur avslutar jag min kombinerade prenumeration på papperstidningen och Svensk Dam Plus?

    Har du en tidsbestämd prenumeration behöver du inte göra någonting, utan prenumerationen avslutas automatiskt efter att du fått ditt sista betalda nummer i brevlådan. Med jämna mellanrum kommer vi att skicka ut erbjudanden om att förnya din prenumeration till dig.

     

    Har du en tillsvidareprenumeration säger du upp denna genom att kontakta kundservice.

    Är du osäker på vilken typ av prenumeration du har så finns denna information på din faktura.

  • Jag vill ändra min prenumeration från papper till enbart digital, hur gör jag?

    Logga in på Prenumerera.se och avsluta din pappersprenumeration eller kontakta kundservice för att säga upp den. Därefter tecknar du en ny digital prenumeration genom att logga in, navigera till “Min profil” och därefter välja “Aktivera prenumeration”.

  • Måste jag som prenumererar på Svensk Damtidning i pappersform betala för Svensk Dam Plus?

    Nej, du som prenumererar på Svensk Damtidning i pappersform får gratis tillgång till Svensk Dam Plus så länge din prenumeration är aktiv. Skulle du säga upp prenumerationen på papperstidningen försvinner också tillgången till Svensk Dam Plus. Du kan då välja att teckna en helt digitalt prenumeration för fortsatt tillgång till Svensk Dam Plus.  

  • Hur får jag som prenumerant på papperstidningen tillgång till Svensk Dam Plus?

    För att komma åt Svensk Dam Plus behöver du tillgång till internet och en e-postadress. Gå till sajten och klicka på ”Logga in” i menyn, därefter klickar du på ”Skapa konto”. Ange din e-postadress, välj ett lösenord (minst 6 tecken) och godkänn användarvillkoren. I Steg 2 välj att koppla din prenumeration. Fyll sedan i ditt kundnummer samt postnummer och välj att koppla. Du ska nu se din adress, välj “Koppla”. Nu ska du få tillgång till Plus-artiklarna! Om ett problem uppstår under processen kan du kontakta Kundservice.

  • Kommer jag även att få en tidning när jag betalar för Svensk Dam Plus?

    Nej, om du bara tecknar en prenumeration på Svensk Dam Plus får du inte tillgång till papperstidningen. Du som prenumererar på papperstidningen får dock gratis tillgång till Svensk Dam Plus, så om du önskar tillgång till båda kan du teckna en prenumeration genom att besöka Prenumerera.se och välja Svensk Damtidning.

  • Jag försöker skapa ett konto men får felmeddelande att jag redan har ett, varför?

    Användare som har ett konto hos Pling.se eller Prenumerera.se har automatiskt en Svensk Dam Plus inloggning. För att komma åt Plus-material krävs dock en prenumeration, detta tecknas när man har loggat in. Om du har glömt ditt lösenord välj “Glömt lösenord”.

  • Hur gör jag om jag har glömt mina inloggningsuppgifter?

    Om du har glömt vilken e-postadress du använt för att skapa ett konto kan du kontakta Kundservice för att få hjälp.

  • Hur gör jag om jag har glömt mitt lösenord?

    Klicka på ”Logga in” och välj sedan ”Glömt lösenord?” och följ stegen därefter. Du kommer få ett nytt lösenord skickat till din angivna e-postadress.

  • Min inloggning fungerar inte, varför?

    Du har antingen angett fel e-postadress eller fel lösenord. Försök igen och om det inte fungerar så be om att få ett nytt lösenord skickat till dig genom att klicka på ”Glömt lösenord?”.

  • Varför kommer jag inte åt en artikel fast jag är inloggad?

    Om du inte kommer åt en artikel så har du ingen aktiv prenumeration. Gå till ”Min profil” och klicka på ”Aktivera prenumeration” och följ stegen.

Övrigt

  • Min premie/gåva/vara var trasig när jag fick den, vad gör jag?

    Vi beklagar detta! Vänligen kontakta kundservice så hjälper vi dig!

  • Jag har beställt en prenumeration till en vän men missat att skriva ut gåvokortet. Hur gör jag?

    Du kan ladda ner och skriva ut gåvokortet med aktuellt omslag här.

     

  • Jag har glömt mitt användarnamn till Mina sidor, hur gör jag?

    Har du inte ändrat användarnamn så är detta ditt kundnummer. Har du glömt ditt kundnummer så trycker du på "Har du glömt ditt kundnummer?" här och fyller i den e-postadress som du har registrerad hos oss så skickar vi det till dig. Det går att ändra sitt användarnamn till e-postadress. Testa att använda e-postadressen vid inloggning. 

    Fungerar det ändå inte? Kontakta kundservice så hjälper vi dig.

  • Jag har glömt mitt lösenord till Mina sidor, hur gör jag?

    Har du inte ändrat lösenord så är detta ditt postnummer. Har du ändrat lösenord och inte kommer ihåg det trycker du på "Har du glömt ditt lösenord?" här och fyller där i den e-postadress som du har registrerad hos oss så skickar vi dig ett tillfälligt lösenord. Fungerar det ändå inte? Kontakta kundservice så hjälper vi dig.

  • Hur avanmäler jag mig från era e-postutskick?

    Antingen klickar du på länken längst ner i e-postutskicket du fått och avanmäler dig där. Eller så avanmäler du dig från de redaktionella nyhetsbreven på Mina sidor. Tänk på att du måste logga in för att kunna avanmäla dig.

  • Jag har frågor om Aller Travel – vart vänder jag mig?

    Tel. 08-25 84 76
    E-post: info@allertravel.se
    Hemsida: allertravel.se

  • Jag har frågor om Stowr – vart vänder jag mig?

    Stowr är en del av Aller Media AB.

    E-post: support@stowr.se
    Hemsida: www.stowr.se
    Tel. 042-444 30 00

    Vanliga frågor och svar hittar du om du klickar här

  • Jag har frågor om Pling - vart vänder jag mig?

    Pling är en del av Aller Media AB.

    Hemsida: www.pling.se
    Tel: 042-444 30 00

    Vanliga frågor och svar hittar du om du klickar här

Ring kundservice (väntetid ca. {{puzzelVm.waitTime.phone.time}} min) timmar)

042 - 444 30 00

Bli uppringd mån - fre kl 8-17:30

Något gick felOm problemet kvarstår kontaktar du kundtjänst
Fältet är obligatoriskt
Ogiltigt format
Tack för din förfråganVi kommer att kontakta dig så snart som möjligt

Chatta med oss (väntetid ca. {{puzzelVm.waitTime.chat.time}} min) timmar) (chatten är stängd)

Starta chatt

Ring kundservice (väntetid ca. {{puzzelVm.waitTime.phone.time}} min) timmar)

042 - 444 30 00

Skicka e-post (väntetid ca. {{puzzelVm.waitTime.email.time}} min) timmar)

Öppna formulär

Chatta med oss (väntetid ca. {{puzzelVm.waitTime.chat.time}} min) timmar) (chatten är stängd)

Starta chatt

Skicka ett brev

Aller Media AB
Kundservice
Box 504 58
167 14 Bromma

trygg kundkontakt badge